Održana III. Radionica za izradu Master plana turizma Virovitičko – podravske županije

Danas je u restoranu “Dravska hiža” na Križnici, održana III. Radionica za izradu Master plana turizma Virovitičko – podravske županije. Radionici su uz dužnosnike Virovitičko – podravske županije, sudjelovali predstavnici općine Pitomače, Turističkih zajednica Virovitice, Slatine, Parka prirode Papuk… Osim njih, sastanku je u ime Ministarstva turizma nazočila Manda Horvat. Na dnevnom redu Radionice, bila je Strategija turizma, odnosno izrada vizije i osnovnih strateških ciljeva te prioriteta turizma Virovitičko – podravske županije. U prezentaciji nazočnima, koju je održala Sanja Bošnjak direktora Razvojne agencije Virovitičko – podravske županije i koordinatorica za izradu Master plana Virovitičko – podravske županije, istaknuto je kako je Virovitičko – podravska županija održiva turistička destinacija raznolikih turističkih proizvoda baziranih na prirodnim ljepotama, tradicijskom nasljeđu i gostoljubivosti domaćina. Ona je tradicijski spoj Slavonije i Podravine, jedinstvena destinacija, spoj dravske ravnice i obronaka gorja Papuka i Bilogore. Virovitičko – podravska županija je jedinstvena turistička destinacija s očuvanom kulturnom i prirodnom baštinom i poticajnom poduzetničkom klimom u svrhu razvoja održivog turizma. Definirani su i ciljevi, odnosno koraci za budućnost: aktivirati turističke resurse; razviti ljudske resurse u turizmu; promovirati regiju kao turističku destinaciju. Prioritetni ciljevi su: razviti atraktivne turističke lokacije Županije ; razviti nove turističke proizvode; održivi razvoj postojećih turističkih lokacija; horizontalno povezati sve dionike turističkog sektora; razviti edukacijski sustav za turizam; razviti institucionalnu županijsku podršku sektoru turizma; poticati poduzetništvo u turizmu; provoditi suvremene marketinške i promocijske modele za turizam. Određene su i mjere za unapređenje turizma na području Virovitičko – podravske županije. One su: razviti atraktivne turističke lokacije Županije, povećati kapacitete postojećih turističkih objekata, poticanje stvaranja novih turističkih atrakcija i sadržaja, razviti nove turističke proizvode.